OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 19:33:59 CEST 2009

Pokud najezdite rocne treba 6.000km a neni clovek kreten co jezdi na
krev tak se vas nic z toho co pisete netyka.
Ta brzdna draha je jen pri urcitych pripadech a v nekterych je
srovnatelna. Ty testy totiz provadeji na gumach, ktere jsou ohrate ( i
uvnitr). Ale clovek co najede rocne 6000km ma bezne cesty na nakup a
zpatky a hlavne po meste, kde ty gumy nestihne prehrat - protoze jede 10
minut do kramu a za dve hodiny zpatky.
Clovek co jezdi po dalnici a najezdi rocne 40.000km tak si samozrejme
koupi dve sady.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4188 (20090625) __________

http://www.eset.cz