OT: Reinstall OutlookExpress 6

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Červen 25 14:18:48 CEST 2009

Odinstalovat ide IE aj OE, nemal by byt problem aj samostatne. Control
panel->Add/Remove Programs a potom naboku tlacitko Add/Remove Windows
components. Tam su checkboxy pre oba.

Potom pre istotu restart a rovnako tymi checkboxami vynutit
instalaciu. Bez CD Win to ale nepojde.

Kedysi som mal offline/standalone instalacku IE6 vratane OE, ktora
vysla na nejakom CD k casopisu, tak snad bude niekde zohnatelna...

miro