ADON - co je to za firmu nebo znacku?

j s jarin.hw@gmail.com
Čtvrtek Červen 25 08:42:34 CEST 2009

Tie obrazky mi silno pripominaju meracie zariadenie, ktore sme pouzival na
FEI STU BA, katedra radioelektroniky, na cviceniach tusim este kedysi v
druhom rocniku. A zda sa mi, ze sa to aj volalo ADON.
Malo to AD prevodnik, rozlisenie tusim 6 alebo 8 bitov - merany signal
vyzeral aj na mizernom monitore velmi "zubato", vzorkovacia frekvencia bolo
asi radovo desiatky kHz, nanajvys. Stacilo to na tych cvicenich na
demostraciu funkcie nejakeho oscilatora a na podobne hranie pre studentov.
Bol k tomu specialny obsluzny system a meracia karta pre PC. Silno
pochybujem o tom, ze ta karta bola PCI (skor ISA), takze ak take nieco
chcete robehat, tak si zozente aj muzealny pocitac a budete mat muzealny
meraci system pre PC.

J.S.