Krystalove oscilatory - hodiny levne?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 24 23:01:31 CEST 2009

V kusovce jsem uz vicekrate pouzil tento:
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=970-010
Navic je 3.3V, coz je taky prima. Cena 39Kc v kusovce, kdyz ho koupim
pres pult, to snad neni tak hrozne, alespon ne s cenou vetsiho CPLD.
Pak jsem si nechal dovezt i jine frekvence, samo ze vsude 48MHz neni to,
co se chce...

--
Jiri Bezstarosti