centralni vysavani

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Červen 24 21:56:59 CEST 2009

Dobrý den,
 mám doma a už bych nikdy nechtěl jinak. Celý vtip je v tom, že když
používáte klasický vysavač tak vlastně víříte vzduch ve vysávané
místnosti - s centrálem ne....
Když za mnou manželka přišla na začátku, tak jsem si klepal na čelo a
když jsme ho potom nainstalovali tak jsme byli v širokém okolí za
snoby :-) ale teď  je to fakt paráda a i prvotně závistiví sousedi
teď závidí ještě víc :-))
Máme Beam a i když se nedávno měnil motor, tak to bylo jen z důvodu
neschopnosti servisu. Vyčistil jsem uhlíky a mám náhradní... I když
ho denně používáme nedávno jsem musel znovu upevňovat zásuvku v
podlaze a tak jsem viděl trubky - jsou pořád jako nové. Doporučuju
jen vymyslet dobrý systém zásuvek, aby nebyla moc dlouhá přívodní
hadice, dost špatně se s ní manipuluje (ale možná je to tím, že máme
malý byt :-)
Pokud děláte částečnou rekonstrukci tak nevím nevím - je to docela
"hardcore" zásah do zdí. Ty trubky se prostě musejí zasekat, jinak to
nemá efekt.
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz