Opakovace na RS485.

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červen 23 21:32:48 CEST 2009

Obecne se predpoklada, ze stanice po prijmu posledniho znaku (byte),
musi minimalne jeden znak pockat, nez odesle odpoved.

Vetsina protokolu je bezproblemovych (modbus, indramat CLM, ...), ale
zrovna siemens je na to dost citlivy (to jsou ty jeho sekvence STX, DLE)
a vyzaduje, aby prevodnik prepnul do doby cca 2 znaku.

Zaver, neni treba slozita automatika (i kdyz muze byt zajimave na to pouzit
MCU), staci MKO a pomoci prepinace navolit rychlost.

Ostatne, siemens PPI-RS232 cable to ma uplne stejne.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.