MECH: elektromechanicky akcny clen

Petr Hronek trit@atlas.cz
Úterý Červen 23 21:13:06 CEST 2009

Ahoj,
a co takhle?

|---| <> frekvence
| M |---o
|---|    \
|         \
|           O-- <->
|          /
|      -o-
|      | |^zdvih
|      ---
|-------T

Petr Hk

PS: Pokud to projde chci o tom vedet!

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 23, 2009 10:34 AM
Subject: Re: MECH: elektromechanicky akcny clen

On Tue, 23 Jun 2009, j s wrote:

> Mozno som sa dobre nedival, ale ako taka sranda pracuje?
> Je tam normalny motor s tym, ze otacky hriadela sa "transformuju" pomocou
> klukoveho hriadela na vibracie? Alebo je tam elmech clen, ktory priamo
> vytvara vibracie?

Je tam normalni uhlikovy motor s regulaci rychlosti a zrejme nejaky
kyvaci prevod.

> Regulacia rozkmitu dlzkou paky sa mi prilis nepozdava, resp. zakaznikovi sa
> nepozdava, preto som uvazoval o tom reproduktore resp. niecoho podobneho -
> tam sa da regulovat jednoducho rozkmitom prudu (spatna vazba cez
> akcelerometer).

Jenze tou delkou paky presne vite amplitudu. Vsechny ty magneticke
principy budou mit problem s velikosti amplitudy kdyz je budete
zatezovat menici se hmotnosti. Jedine to nejak merit za chodu ale
jak to regulovat ? Jedine frekvenci ale tu chcete taky menit.