Dural 2 mm - prosba

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 23 13:44:51 CEST 2009

 23.6.2009, 13:37:35

Ja mel kdysi takovou tabulku, opsanou z nejake povalecne ucebnice pro
zamecniky. Byly tam ruzne materialy jako litina, ocel, bronz, Cu, Al
atd. A ktomu vzdy prislusne mazivo jako petrolej, terpentyn, repkovy
olej, lneny olej, veprove sadlo, hovezi luj, adt. Kdyz jsem se tim
ridil, byvaly vysledky dost dobre, ale bohuzel, tabulka zmizela kdesi
ve víru dejin.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz