MECH: elektromechanicky akcny clen

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 23 12:19:12 CEST 2009

2009/6/23 Petr Simek <psimek@jcu.cz>

> Je tam normalni uhlikovy motor s regulaci rychlosti a zrejme nejaky
> kyvaci prevod.

Dakujem za objasnenie.

> sa
> -
>
> Jenze tou delkou paky presne vite amplitudu. Vsechny ty magneticke
> principy budou mit problem s velikosti amplitudy kdyz je budete
> zatezovat menici se hmotnosti. Jedine to nejak merit za chodu ale
> jak to regulovat ? Jedine frekvenci ale tu chcete taky menit.

Meranie amplitudy sa da uskutocnit meranim zrychlenia pri danej frekvencii.
Regulacia sa da urobit jednoducho zvysovanim/znizovanim budenia akcneho
clena.
Mechanicke riesenie by bolo super, ak by zakaznik pozadoval len jednu
amplitudu kmitania (co do vlekosti vychylky), tu to vsak neplati.

J.S.