Re: Vyčítání PIC16C56 ?

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Úterý Červen 23 11:43:51 CEST 2009

Dobry den,

Vysvetlenie je priamo v PG4UW software. V menu Device/Search dajte masku
"PIC16C56" pre search a pre ktorykolvek z obvodov pozriete do Device info,
folder Part number description s vysvetlivkami znacenia obvodov.

Ide o PIC16C56/XT (teda standard Xtal) 10Mhz verzia Plastic DIP. Alternativne
v SW mozete nastavit PIC16C56/JW a nastavit typ oscilatora XT.

>   S výsledkem rovněž nejsem spokojen. Buffer je po čtení zaplněn wordy
> (správná délka by asi měla být 12 bitů), které jsou vždy ve tvaru 000x, kde x
> je hex číslice 0 - F. Každý ten word je tedy jen v rozsahu 0 - 15. Zhruba od
> poloviny adresního prostoru je tam fixní hodnota 000F, což považuji za
> nenaprogramované adresy. Zbytek bufferu mimo očekávaný adresní prostor je
> vyplněn hodnotou FFFF, což bych očekával.

Buffer je - po vybere obvodu - spravne vypleney 12 bitovymi slovami v tvare
0FFF (default vyplnenie buffra je hodnotami FF), teda presne 12 platnych bitov
plus horne 4 neplatne bity su nastavene na 0. Vzorka 0FFF je v celom rozsahu
adries buffra, mimo rozsah buffra je pozadie zobrazovane sivou, nie bielou.
Vsetko je popisane v HELPe.

Po precitani locknuteho obvodu sa precita to, co obvod poskytne - presny popis
najdete v datasheete PIC16C56.

Nevylucujem ale, ze povodna verzia SW dodavana s programatorom LabProg-48LV
(posledny kus predany 12/2000) zobrazovala buffer ako popisujete a
neobsahovala horespomenuty popis znacenia obvodu - se-tam treba urobit update
SW ;-).

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com