MECH: elektromechanicky akcny clen

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Červen 23 09:23:54 CEST 2009

hridel kmita kolem sve osy o x stupnu sem a tam.
uvnitr bude asi nejaky prevod pomoci klikoveho hridele nebo vacky jak
pisete.
muzu to pripadne rozebrat, ale asi ty vnitrnosti jdou najit rozkrelene a
webu bosche jako
nahradni dily.
t.

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Tuesday, June 23, 2009 9:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: MECH: elektromechanicky akcny clen

Mozno som sa dobre nedival, ale ako taka sranda pracuje?
Je tam normalny motor s tym, ze otacky hriadela sa "transformuju"
pomocou klukoveho hriadela na vibracie? Alebo je tam elmech clen, ktory
priamo vytvara vibracie?
Regulacia rozkmitu dlzkou paky sa mi prilis nepozdava, resp. zakaznikovi
sa nepozdava, preto som uvazoval o tom reproduktore resp. niecoho
podobneho - tam sa da regulovat jednoducho rozkmitom prudu (spatna vazba
cez akcelerometer).

J.S.