OT: Problem se sitovkou u GeForce 8300 pod WXP

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Červen 23 08:22:14 CEST 2009

No je pravda, ze jsem jeste poexperimentoval a pustil nejaky "optimalizator"
(ted fakt nevim ktery, poustel jsem tech diagnostickych a ladicich nastroju
hromadu), ktery se mimo jine snazil nastavit co nejvyssi MTU, a chovalo se
to zvlastne, zacal na malych hodnotach a koukal na nejaky webserver (kde
meril tusim latenci, ale lhal bych, nemam to ted pred sebou), postupne
pridaval - az se dostal na hranici, kde se objevil prvni timeout, a kdyz
jeste pridal, masina se odpojila od site a bylo vymalovano, bez zasahu
obsluhy se uz nepripojila...

Jinak v prubehu noci jsem nasel v nejakem foru zminku o tom, ze mel nekdo
identicky problem, i kdyz na starsi nForce, a pomohlo prave nastaveni
nizsiho MTU. Bohuzel uz jsem to nevyzkousel, snad se k tomu dostanu vecer,
ted uz masina zase pracuje.

Kazdopadne diky, tudy asi povede cesta - i kdyz takovehle chovani je u
sitovky trestuhodne, alespon uvidim, jestli se to da takhle obejit.

Pavel Kutina