Linux - civilizacni sok

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Červen 22 15:41:37 CEST 2009

Dobrý den,

Já jsem používal Mandrivu cca 4 roky. Teď před měsícem jsem nainstaloval
Ubuntu. A už přemýšlím, že se vrátím k Mandrivě. Nemám s Ubuntu žádné
problémy, všechno mi funguje stejně, jako to chodilo v Mandrivě. Jediný
problém je v tom, že Ubuntu je proti Mandrivě o hooodně pomalejší (P4
3.2GHz HT, 1GB RAM, ATI 3650). Programy, které mi chodily ve Wine (např.
Miranda, PSpad, Xnview, atd), se spouští půl dne, a když naběhnou, tak
sežerou výkon jednoho procesoru. Přehrávaní videa z netu, např. je to
krásně vidět, když spustím přehrávání čehokoliv ze serveru Novy, je v
nejlepším rozlišení a full screen trhané. V Mandrivě to běželo bez problému.

Co se Vám zdá na Mandrivě složitější proti Ubuntu?

S pozdravem,

--
Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic