Linux - civilizacni sok

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 22 13:44:55 CEST 2009

Dne Monday 22 of June 2009 10:34:34 Snehulak napsal(a):
> Potom nerozumim snaham komunity linux zpristupnovat prave lidem ,
> kteri jsou s windows spokojeni a davat jako plus to , ze linux je
> vlastne windows akorat zadarmo . Proc tedy vznikaji distribuce jako
> mandriva, ubuntu to je prece vylozena snaha ukousnout kolac , ktery
> okupuje windows .

Ja uz jsem prestal presvedcovat sve okoli. Vede to akorat k pitomym
konfliktum.
Moje hypoteza proc to linuxaci delaji, proc se snazi vyrobit distribuce pro
BFU, proc propaguji prechod z win na lin, je takova, ze cim vetsi cast svet
linuxu ukousne, tim vazneji linux budou muset brat vyrobci softwaru, od tech
studentiku pisicich male sikovnosti, az po molochy typu adobe, autodesk atd.

Ale ja to vzdal, clovek chce nekomu pomoci a pak je pro nej pouze blazen ktery
mu na ten jeho pocitac dal naprosto nefunkcni vec, tezko mu budu vysvetlovat,
ze jedine co by k tomu potreboval je pouzivat mozek.

Jakub Ladman