Vi (Re: Linux - civilizacni sok)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 22 13:31:12 CEST 2009

Oba to vidime spatne, mys a vice jak 10klaves je zbytecnych a
neergonomickych , nejlepsim resenim jsou takove ty stengraficke psaci
stroje, maji tusim dest klapek a clovek vubec nemusi prehmatavat :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, June 22, 2009 12:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vi (Re: Linux - civilizacni sok)

>3. Ergonomicnost? Kolko editorov umozni cloveku, ktory vie pisat
>vsetkymi desiatimi, pracovat bez toho, aby musel smatrat po ctrl,
>ctrl+shift, alt+ctrl, alt+shift, shift, ctrl+shift+mysacie tlacitko
>(uplna parada na NB s touchpadom :) ) .... Z tohto pohladu to je
>najergonomickejsi editor na svete

Ten, kto vie pisat desiatimi, nepotrebuje smatrat - vie presne, kde
Ctrl/Alt/Del :-) - a pochopitelne aj Shift - su...  (preto je mi utrpenim
pisat na klavesnici laptopu).

Dalej, vacsie pohyby robit mysou resp. koleckom JE ergonomicke. Kupodivu
obvykle viem bez pozerania aj to, kde mam mys... ;-)

wek