Linux - civilizacni sok

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 22 12:41:50 CEST 2009

Thread jsem z 95% smazal, ale vždycky když se mi linux choval prostě divně a
nepochopitelně, za to mohl HW (zdroj, paměť, deska, cpu, chyby na
instalačním CD). Je pravda, že nesahám po každé nové verzi, ale počkám si na
ohlasy komunity. A co se týče GRUBu, tak kdo jej nasadí, si za jeho nasazení
může sám, má použít LILO.

----- Original Message -----
From: "zu1234" <zu1234@seznam.cz>

Momentálně se rychle rozvíjí ta část světa linuxu, kde se tyto systémy
překrývají.

Máte asi problém s tím že svět linuxových distribucí nemá svého Gatese
nebo Balmera a tak je není jednoduché zjistit komu spílat, nebo se před
kým plazit.

Otázka tedy zní: komu vynadat za svobodné konání svobodných lidí?