Linux - civilizacni sok

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červen 22 10:34:34 CEST 2009

Potom nerozumim snaham komunity linux zpristupnovat prave lidem ,
kteri jsou s windows spokojeni a davat jako plus to , ze linux je
vlastne windows akorat zadarmo . Proc tedy vznikaji distribuce jako
mandriva, ubuntu to je prece vylozena snaha ukousnout kolac , ktery
okupuje windows . A obalit filozofii linuxu nejakou obalkou tak aby to
vypadalo jako windows z cehoz vznikne kockopes(neco konfigurujete neco
naklikate , neco pro zmenu hledate v conf souborech atd..)

Prijde mi to jako schizofrenie, ktera nevede nikam, navic kdyz na
kdejakem webu venovanem linuxu komunita halasne oslavuje kazdou
promile , kterou ukousne linux windows :)

snehulak