Pracka - snimace

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Červen 22 08:00:55 CEST 2009

Asi som to zle vysvetlil.
Bubon, ktory sa toci a je v nom pradlo je kovovy - nerezovy, na nom su
kovove - nerezove "dvierka" s pruzinami, ktore maju sanhy tie dvierka
otvorit.
Ked sa to dobre zaklapne, tak zaskocia do seba a daju sa otvorit az po
stlaceni takeho "otvaraca" a vtlaceni trochu dovnutra ( vsetko
mechanicky princip a kovovo pospajane)

"Obal", v ktorom je ulozeny ten kovovy bubon, je plastovy. Su 3 miesta,
kde sa da dostat k tomu nerezovemu strednemu bubnu - loziska na oboch
stranach a
plniaci otvor hore. Ten umely obal nie je rozoberatelny bez poskodenia -
je tepelne zvarany-lepeny

Dodo