Linux - civilizacni sok

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Červen 22 01:18:42 CEST 2009

> JW: Nic  z toho neznamena, ze je to dobry editor. Poznate vyraz "z nudze
> cnost"?

> PS. Linus Torvalds je Fin.

Tyy vole -cituju doslova

Linus Torvalds was born in Helsinki, Finland, the son of journalists Anna
and Nils Torvalds,[3] and the grandson of poet Ole Torvalds. His family
belongs to the Swedish-speaking minority (5.5%) of Finland's population.

????

Tak ze by to byla svedstina - to jsem lepsi nez jsem si myslel kdyz jsem
tomu porozumel ???
Ale zase Mandriva je Francouzske distro - stejne - proste to byl
skandinavsky jazyk castecne srozmitelny (germansky koren jsem tam citil) , i
presto ze nektere znaky byly v rozsypanem caji - tak si vyberte.

Zdravi Petr Kubac