Linux - civilizacni sok

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Červen 22 00:50:06 CEST 2009

> Pouzivam mc a jeho editor.
>
> Teda, mc je vyrazne dementnejsi nez bol trebars aj NC3 a nehovoriac o VC,
> a treba si zvyknut aj na niektore jeho muchy, a ak sa pusta v nejakom
> dementnom terminalovom programe tak treba vedome potlacit zvyk odchadzat z
> editora stlacenim AltF4, ale na take absolutne zakladne navigovanie a
> editovanie sa to da.

Midnight commander bylo prvni co me zajimalo, ale Mandriva je tak pratelska
ze MC neobsahuje - na co taky ale kdyz uz jsem se naucil psat rychle to SU a
SUDO  (k MAKE jsem se jeste nepropracoval) tak piste zkusim neco jako SUDO
Konqueror a to bude sranda co na to bude Linux rikat.

Jinak kdyz srovnam WIN / LIN tak si  fakt pripadam jako kdyz jsem se na
novem gymplu pohadal se  spoluzaky protoze mi pripadalo malicherne, ze oni
nenavidi svoji tridni, ze casto opakuje veticku "proste jako", zatimco moje
stara tridni ve 3 jaru presvedcila reditele aby udelil 23 reditelskych dutek
( baby zdrhly z psani na stroji) a pozdeji  5 dalsich  vyhodila od maturity
(kdyz napsali do slohovky co si o ni mysli - byl ten revolucni rocnik 89/90
a vsude se mluvilo o pravde a lasce ;-))....

Zdravi Petr Kubac