Linux - civilizacni sok

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Neděle Červen 21 23:43:46 CEST 2009

Instaloval som si Ubuntu asi pred mesiacom, a musim povedat, ze
som bol maximalne spokojny. 30 minut instalacie, a vsetko bezalo
absolutne perfektne. O to viac som sa natrapil s kompilaciou
distribucie pre moj router, ale to je o inom. Mandrivu som
zahodil uz pred rokom, nakolko live CD mi na testovacom PC
bootovalo cez hodinu. Ubuntu na tom istom stroji je do 3 minut
plne funkcne (z CD). Teraz z disku su to sekundy. Schvalne som
to teraz skusil. Athlon 1800+, od stlacenia tlacidla po
prihlasovaciu obrazovku 42 sekund. Aj s prihlasenim neakych 65.

Slavo T.