Linux - civilizacni sok

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Červen 21 23:42:36 CEST 2009

Můžu potvrdit,
teď jsem přešel z Fedory na Ubuntu a je to celkem pohoda. Jen verze
9.04. má problém s některými grafikami Intel. Dá se to ale pořešit.
Instalace proběhla v češtině úplně v pohodě během asi půl hodiny a bez
jakéhokoli nastavování se mašina připojila k síti a byla připravena k
použití. Výhodou je že přímo z instalačního CD je možné systém vyzkoušet
i bez jeho instalace.
Mrazík