synology NAS, rychlost ??

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Červen 21 20:36:14 CEST 2009

To bych si nebyl tak jistej, ze to jede USB/USB. Na tom NASu se da
nastavit adresar kam automaticky zkopiruje obsah pripojeneho USB
zarizeni po stisku toho tlacitka vedle USB konektoru. Zkuste toto,
jestli bude rozdil.
Mam DS108j a pres sit jede taky max. 5MB/s. Uzke hrdlo je urcite ten
samotny NAS. Prece jenom se jedna o ty neslabsi kousky:
http://www.synology.com/enu/products/compare_spec.php

MH