synology NAS, rychlost ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Červen 21 20:17:08 CEST 2009

pc jsou notasy T43, s 1Gb sitovkama. USB_HDD mi jede naprimo do PC klidne 20-30MB.
ten samej USB_HDD jsem pichnul rovnou do toho synology(109j). necekam zadny zazraky, ale
pri propojeni USB/USB, jsem myslel, ze se dostanu vic jak pc/router_asus_500(100Mb).
no nic. uz je to skoro nakopirovany a pak uz ta rychlost nebude vubec dulezita(pristup pres internet).
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, June 21, 2009 7:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: synology NAS, rychlost ??

Obavam se, ze bezna rychlost 100Mb sitovky za 130Kc je tech 6MB/s maximalne. 1Gb sitovky za 130Kc umi bezne tak jednou tolik. Nevim kolik ten nejlevnejsi Synology umi, ale problem bych spis hledal na ceste do nej. Tedy PC, kabelaz a switch atd.

Co se tyka USB tak vyzkousejte primo USB konektor na MB PCcka a take zkontrolujte zda nemate misto USB kabelu takovou tu tkanicku 3mm prumer
- jsou to strasne klumpry.

Radek Vicek
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4174 (20090620) __________