Pracka - snimace

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Neděle Červen 21 11:54:25 CEST 2009

Pokracujem vojnu s automatickou prackou ( zatial vyhrava ona na body a
zakerne uskoky  ;-(((  )
Bola rozobrana uz asi 5x, po kazdom rozobrani a premerani, nasledne
teste, poskladani je funkcna na 1-8 prani...

Popis toho, ako je to v pracke zapojene som uviedol v SUBJ = Re: pracka
elektrolux

Dopracoval som sa k tomu, ze pracka hlasi podla blikacich kodov zle
zatvorene "klapky dvierok buba" ( pracka je plnena zhora )

Ako je v prackach snimane zatvorenie klapiek dvierok bubna ?
Cely bubon je kovovy ( asi nerez ), do bubna som nenasiel ziadne kable (
netvrdim, ze tam nie su, ale nenasiel som a to som hladal asi hodinu )
Jediny vodic, ktory ide smerom k bubnu je kontakt na lozisko bubna,
vodic je MODRY a druhy koniec je pripojeny na plech zemnenia motora,
teda k zelenozltemu ochrannemu vodicu.

Kontakt cez lozisko nie je dobry, kedze meranie prechodoveho odporu
medzi bubnom pri otvorenych dvierkach a ochrannym vodicom
casto vypadava. Cely bubon je plastovy. Zvonku som nenasiel ziadny kus
kovu, ktory by mohol tvorit kapacitny snimac a pod...

Platit cestu servisakovi kazde 1-2 tyzdne s tym, ze pride rozoberie,
posklada a odide ma uz nebavi...

Ak je robene snimanie "kyvacania" bubna pri odstredovani? Pracka to
zjavne koriguje - ked bubon rozkmita, znizi otacky odstredovania.

Dodo