kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Červen 19 23:47:06 CEST 2009

tak, konecne jsem to pochopil.....no tak to asi nepujde.

navic hodnota uvadena je staticka (merim 50ms)

volil bych asi odpory BC-components kde mame technologii
vymakanejsi.........ovsem vic se me neptejte, nektere veci jsou mimo
me chapani.....umim to jen vyrobit pripadne opravit, kdyz se neco po....ehm.