Re: Problém s mikrovlnkou

Pátek Červen 19 22:47:25 CEST 2009

A točí se v té mikrovlnce talíř? Třeba moje první mikrovlnka (sovětská
koupená od sov. vojáků za totáče) měla místo točícího talíře nahoře
"vrtulku" na rozhánění vln. Když prasknul řemínek, taky to hřálo jen někde.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 19, 2009 6:18 PM
Subject: Re: Problém s mikrovlnkou

Mame nejakou "chytrejsi" MW od Daewoo a dela nam neco podobneho - nekdy je
neskutecny opruz ohrat hrnek mleka (hrnek se rozpali, mleko je studene),
nekdy ve stejnem hrnku to mleko bubla... Totez se deje treba s polevkou nebo
omackou, u taliru je to vylepsene o to, ze u okraju se to prismazi a
vprostred je to studene - a to pouzivame takove to nadobi z tvrzeneho skla,
ktere v jinych MW nedela problemy (a predpokladam, ze je nenasakave).
Je to, mirne receno, docela otravne, pricina je mi take zahadou.

Pavel Kutina