kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 19 20:09:47 CEST 2009

napriek tomu som si nie isty ci to mozes takto aplikovat, skor si myslim
ze miesas navzajom dve uplne nesuvisiace veci.
Vravis ze mas suciastku u ktorej vyrobca garantuje ze jej parametre budu
v pasme povedzme spomenutych +/- 0.1%. A to je zaroven asi tak vsetko co
o nej mozes povedat. Vsetky tvoje suciastky mozu byt na +0.1% odchylke,
alebo vsetky mozu byt uplne presne, alebo vsetky mozu byt v pasme -0.1
az -0.05%. To cislo nehovori nic o rozlozeni pravdepodobnosti. Ty sa len
domnievas ze je normalne.
Ja si zase myslim ze urcite nie je lebo suciastky sa triedia. Okrem toho
suciastky ktore si kupis by nemali obsahovat kusy mimo tolerancie.