kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Červen 19 18:00:26 CEST 2009

+-6sigma ze udava 99.9999998027% odporu padne do tohoto intervalu (viz
predchozi link na normal distribution). jestlize se odpory mimo rozsah
vyhodi, pak je tohle pravdepodobne spravna hodnota.