kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Červen 19 17:45:26 CEST 2009

Odpovim ti z praxe. U IO to muze to znamenat cokoliv. :) To totiz funguje
tak, ze dostanes zadani kde jsou min a max hodnoty. Navrhnes IO a nektery
parametr se splni s prstem v nose a mas to treba 8 sigma. Jiny parametr tak
tak vyjde na 3 sigma. My jedeme na +/- 3 sigma. Soucastka jde ale na test, a
spatna se vyhodi. Test ma v sobe ochranne pasmo tak, aby bylo jiste, ze
soucastka nejde pres. Nekdy se muze vyplatit mit mensi vyteznost pokud je
parametr tesny a marze velka :) Musis badat v datasheetu, ktery parametr je
testovany a ktery jen charakterizovany.

PK