kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 19 17:02:38 CEST 2009

to nic, je zjavne ze David pise jeho doktorsku pracu a skolitel z
akademickeho prostredia zrejme prudi :-))
Neviem ci mozes na tolerancie prvkov aplikovat gaussovske rozlozenie,
pac ked je vyrobca poctivy tak v tom sacku dostanes suciastky len s
danou odchylkou minus suciastky ktore spadaju do lepsej skupiny ktore
povyberali triedenim :-)
Tak isto ma napatova referencia definovanu maximalnu odchylku a nemali
by ti predat cip horsi ako je deklarovane.
Asi bude lepsie pouzit cos^2 rozlozenie kedze zohladnuje to ze mimo
rozsah nic nemas.
b.