Dimenzovani kabelu , umisteni elektormeru - elektroinstalace?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Červen 19 11:33:39 CEST 2009

Mam to chapat tak, ze kdyz 6 tak 5x a kdyz 10 tak staci 4x10?
Pokud jde o rozvody, nejde mi ani tak o to co rika norma, ale co je rozumne jak z hlediska ztrat ve vedeni tak z hlediska zivotnosti, zkratka stavim pro sebe tak primarne zjistuji co je rozumne a ne co protlacim skrz normu. :-)

Tom