Re: Televizor Samsung LED.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Červen 19 11:09:09 CEST 2009

Mne taky driv nebo pozdeji ceka novy televizor. Nedavno jsem cetl ze se inovacni
cyklus televizoru zkratil z jednoho roku na sedm mesicu. Tak za ty dva roky by mela
byt na trhu treti generace. Treba se do te doby podari najet hromadnou vyrobu
displeju OLED za rozumne ceny.
A ze se do tech televizoru budou montovat lepsi programy ce co jsou tam ted:-) :-(