Televizor Samsung LED.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 11:00:39 CEST 2009

Trosku odbocim, protoze me nova televize bude take driv nebo pozdeji
bude cekat (stavajici "davame s bratrem maximalne rok-dva"). Predevcirem
jsem v Makru koukal na celou stenu bezich televizi a schvalne si vybral
ty (asi 5 kousku) co se mi libily kvalitou obrazu - aniz bych vedel co
co to je za technologii.

Dost me prekvapilo, ze vsech pet byly plazmy. Ty LCDcka maji neskutecne
nechutne zobrazeni cumaku. Jakmile se objevi v zaberu oblicej cloveka
tak se vzdycky leknu, ze se vratil Freddy Kruger. :-(

Radek Vicek