Televizor Samsung LED.

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červen 19 10:29:38 CEST 2009

Jen taková drobnost, Samsung televizor (aspoň ten náš) má v základním menu
rozhodnutí, zda nastavit pro běžné koukání doma, nebo pro prezentaci v
prodejně. A pak se nastaví nějak speciálně, obloha krásně modrá, stromy
nádherně zelené, jas jak blázen. Doma se na takový obraz dlouho koukat nedá.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a
102 00 Praha 10

Tel:  +420 267 314 267-8
Fax: +420 267 314 269
papouch@papouch.com

Chcete-li, navštivte naše stránky http://www.papouch.com

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lukáš Grepl
Sent: Friday, June 19, 2009 10:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: Televizor Samsung LED.

> Ano zapomel jsem ten kontrast doplnit  je az nekde 500.000:1 .
>
> Mimochodem to barevne podani neni to taky tim, ze ta LCD budou uz
> delane jinou technologii jak TN treba S-IPS ? Ja jsem totiz ted presel
> z 22" panelu pro pc TN  na 26" S-IPS (podsviceni CCFL) a ten obraz je
> taky uplne nekde jinde a barvy ani nemluvit . Proti TNkum ma vyborny
> gamut.

Dost možná ano, nezkoumal jsem to detailně. Ale zcela prakticky: měli tam
těch televizí fakt hodně za všelijaké ceny a tahle měla zcela zřetelně
nejlepší obraz. Tedy "nejlepší" na efekt, na každodenní sledování v obyváku
bych musel asi zvolit trošku konzevativnější nastavení, aby mi to nevypálilo
oči :-).

Lukáš Grepl