Televizor Samsung LED.

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 19 10:25:53 CEST 2009

Ano ta technologie se jmenuje led scanning tady je to trochu popsane:

LED jsou rychle sekvenčně zhasínány, čímž dochází k eliminaci "duchů"
či třpytů na obrazovce Rozsvícené části obrazu na obrazovce jsou na
maximum, zatímco zbývající jsou v tmavých místech obrazu úplně
zhasnuty. Výsledkem je dokonalý kontrast - dosahující podle výrobce
neuvěřitelné hodnoty 500.000:1 - při snížení spotřebované energie.
Unikátní systém Local Dimming Technology umožňuje vypnout LED
podsvícení s velkým kontrastním poměrem při sledování v temnějším
prostředí - díky tomu se snižuje i spotřeba energie - výrobce hovoří
až o až 50% úspoře spotřeby.

snehulak