OT: EZS RT 2000

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 19 10:02:41 CEST 2009

Zdravím,
  protože spousta lidí zde dělá i do zabezpečování, dovolil bych si následující
otázku:
  Na aukru jsem vydražil docela pěknou skříň, nesoucí na sobě nápis RT 2000 od
firmy ART (Advanced Radio Telemetry). Evidentně jde o jednotku EZS určenou k
rádiovému připojení k PCO. Vyrobeno kolem roku 1998. Skříň obsahuje
zdroj, zálohovací akumulátor (ten je samozřejmě zcela mrtvý), radiostanici,
desku svorkovnice s detailními popisy, co kam připojit a desku jednotky EZS.
Vnitřek se zdá kompletní a nepoškozený, až na to, že během přepravy se utrhl
zdroj (s pěkným toroidním trafem) z velmi poddimenzovaných plastových příchytek
a napáchal menší škody sobě i dalším komponentám, jak tam poletoval. To ale
půjde snadno opravit.
  Zajímalo by mne, zda někdo tento systém zná a má od něj eventuelně nějakou
dokumentaci. Nehodlám to použít "doslovně", tj. připojit k původnímu typu PCO
(pokud se vůbec ještě takové PCO provozují), ale možná by šlo si udělat
"protikus" a např. po přeladění stanice (v pásmu 160 MHz) na povolený kmitočet
to někde skutečně nainstalovat. Přeladění se zřejmě bude dít přeprogramováním
PICe na desce EZS (je na něm dosud nálepka s aktuálním nastavením frekvencí).
  Některé popisy jsou na svorkovnici jsou zcela jasné, ale třeba nevím, co
shánět za keypad, který je na svorkovnici označen jako "klávesnice C&K" (a má
4 vývody), dále pak tam může být "komunikátor ADEMCO" a další. Zajímavé je, že
je tam i možnost připojit běžnou telefonní linku, zřejmě to umí více médií pro
hlášení. Zkrátka nějaký systémový manuál by bodnul :-). Na webu ART jsem byl,
našel jsem shodou okolností velmi zajímavé zboží za velmi hezké ceny, ale o
tomto produktu 10 let starém už tam jen cudně mlčí :-).

  S pozdravem Pavel Troller