Problem s oknami

om1ct ivan@vyzo.sk
Pátek Červen 19 10:01:49 CEST 2009

Zdravim, vcera sa mi po starte PC udiala taka zvlastna vec...to co
islo zrazu bolo nefunkcne... nefungovali usb porty , zvukovka ,
sietovka... (XPcka ukazovali pri ovladacoch zlte vykricniky). Preto
som skusil preinstalovat ovladace, ale vysledok stale stejny... (hlasi
chybu 39). Uz som si myslel ze nieco odislo na doske, ale po
rebootovani pc s cdcka kde mam ubuntu, vsetko je funkcne. Neviete
poradit co sa take stasne udialo v XPckach, resp. ako to dostat do
povodneho stavu... ze by nieco s registrami ?
Dakujem, pekny den prajem Ivan

--
73