Dimenzovani kabelu , umisteni elektormeru - elektroinstalace?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červen 19 09:59:01 CEST 2009

Zalezi na tom, jak je ten kabel ulozeny a jak se tim padem chladi. Kdyz
budu mit CYKYLO1.5 plochy zaomitany ve zdi, tak v tom nevidim problem.
Norma prave resi zpusoby ulozeni a chlazeni a tomu odpovidajici dovolene
proudy. Abych si daval doma do obyvaku nebo loznice na zasuvku 3x2.5 mi
prijde zbytecne, kdyz si uvedomim, co tam budu pripojovat. A prace s 2.5
je proti 1.5 obrovskej rozdil.
Na svetla bych take dal 3x1.5. A co se tyka jisticu, doma by melo B
stacit. Kde je vice PC, tak je doopravdy pri vypadku problem - v praci
musime vsechna PC vypnout a zapinat je postupne.

Martin Hanek