Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Červen 18 22:37:43 CEST 2009

Ja by som to tak tragicky nevidel. Takych predpovedi tu uz
bolo... Pravda ovsem je, ze naklady na vyvoj technologii, aj
samotnu vyrobu (napr. masky) rastu tusim takmer exponencialne s
kazdym dosiahnutym nm (alebo to bolo na generaciu, co vsak v
sucasnosti aj tak znamena jednotlive nm).

Slavo T.