Dreamsky 7500

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 09:30:19 CEST 2009

No ve FW 2.21 je polozka v menu, ale jeste jsem to nezkousel zprovoznit
- osobne FW nahravam pomoci USB, prijde mi to tak nejak bezpecnejsi, ale
do budoucna by to nemuselo byt zle, clovek porad nestiha sledovat nove
FW, tak by casem nebylo spatne, kdyby se Dreamsky aktualizoval sam...
Obecne nejvetsi plus v ethernetu vidim pro sdileni karty pres lokalni
LAN - to je ta konkurencni vyhoda oproti jinym satelitnim prijimacum. :-) .