Dreamsky 7500

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 07:26:11 CEST 2009

Add ty FAV 1-7 - je mozno vytvorit celkem az 7 + 1(vse) uzivatelskych
seznamu, kdy zmacknutim tlacitka FAV na DO a sipky doleva, popripade
doprava je mozne mezi temito seznamy vybirat z napr. tematickeho cleneni
programu (sportovni, hudebni, zpravodajske apod.)...
Ad editor - nejlepe je si stahnout nejaky jiz vytvoreny FAV list (napr.
z fora, nebo z vaseho prijimace) a ten pak v programu vyeditovat - ja
jsem to tak udelal, kdy porovnanim seznamu v prijimaci a v editoru jsem
pochopil co a jak je vlastne mysleno. Obecne ten program neni nic moc
ergonomicky, ale porad mne to prijde rychlesi, nez to editovat v
prijimaci :-) . M.