Vypocet kmitoctu oscilatoru

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Červen 17 08:42:19 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    vykoumala jsem si takove blikatko. A vykoumala jsem jej sama, neni
to pajc z posledni PE. Je to pech, zrovna kdyz si rikam, ze mam neco
neobvykleho, tak to vyjde v casopisu od nekoho jineho... Ale o to tedka
nejde.

    Nemuzu se dobrat k tomu, jak vypocitat kmitocet tohoto oscilatoru.
Schema je na adrese:
httpp://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/blikatko.gif S uvedenymi
soucastkami je to cca 2Hz. Dokonce ani v te PE to neni napsane, takze
fakticky nevim. Mozna jen spatne hledam, nebo si sedim na vedeni.

    Budu moc vdecna za informaci, jak to spocitat, nebo kde najit
postup, jak to spocitat. Protoze nemam u schemat rada, kdyz nevim, jak
zmenit jejich parametry tak, jak chci a musi se u toho moc zkouset.

    Predem dekuji :-)

					Saša K. Svobodová