Dreamsky 7500

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Červen 17 08:02:16 CEST 2009

Pristroj byl dan do prodeje na sklonku minuleho roku, takze o finalnim
FW zatim opravdu nemuze byt rec, nicmene z meho osobniho pouzivani a z
reakci nejenom v mem okoli, ale i na netu se tento pristroj jevi opravdu
jako Velmi slusny. Momentalne me trochu stve, ze autori misto doreseni a
opraveni jiz odhalenych bugu uprednostnuji uzivatele D1G1 platformy -
totiz jako prvni mel Dreamsky opraveny FW pro AU generovani klicu pri
posledni zmene generovaciho algoritmu... Nastesti aspon doresili jiz do
temer finalni podoby LANku a sdileni po ni, vcetne DHCP podpory - kde
Ethernet je nejvetsi konkurencni vyhoda oproti ShowBoxu a jinym PVR
satelitnim prijimacum.
S tou cestinou je to zvlastni - tusim ze ve verzi FW 2.17 byla cestina
jiz velmi dobre opravena, vcetne velkych pismen s diaktitikou, no a v
poslednich 2.19 a 2.21 je to horsi - zajimalo by mne, kde soudruzi
udelali chybu :-) , nastesti na forum.satdigitalne.cz to resi lide,
kteri s vyrobcem komununikuji a snad se to co nejdrive opravi.
S tou podporou hacku v nazvech adresaru na disku si myslim, ze toto
neopravi nikdy, obecne jsem se jiz s nekolika zarizenimi podobneho typu
(napr. mp3 a divx prehravace,...)setkal a zadny to neresil - poucil jsme
se a diakritiku v adresarich nepouzivam, stejne jako mezery, a jine
nestandardni znaky - doporucuji Vam ucinit totez, usetrite si problemy :-) .

 > Ad funkce PIP - tuto funkci jsem jeste nepouzil  :-)  , dnes vecer to
 > vyzkousim a dam vedet...

Omlouvam se, zatim jsem nezkousel, vcera jsem totiz prisel po desate -
ale zkusim to dneska a dam vedet...

Ad zalohovani - ja zalohuji pres USB, kdy si vytvarim zalohu programu a
nastaveni, ktere pak po prehrani noveho FW a resetu do defaultniho
nastaveni aplikuji zpet - toto chodi velmi dobre a bez problemu. Pro
editaci a vytvoreni osobniho seznamu programu jsem pouzival ten STB
editor, ktery je ke stazeni na strankach vyrobce.

Toz, mejte se pekne. M.