OT: Linux a Avidemux

d.petr d.petr@post.cz
Úterý Červen 16 20:40:06 CEST 2009

> Od: Aleš Filip <nostromo@khnet.info>
> Dokázal by mi někdo poradit, jak nastavit Avidemux v Linuxu, aby mi z
> toho vypadl avi soubor podle přílohy? Je to do takového blbého MP4
> přehrávače, který jiný formát nezvládne. K tomu MP4 je jakýsi "AVI
> converter", ale nepodařilo se mi ho ve Wine spustit. Zkouším teda
> konvertovat Avidemuxem, ale ať ho nastavím jak ho nastavím, tak ta MP4
> ohlásí Chyba formátu.
>

> A jake kombinace jste v Avidemuxu zkousel?
> Jsem ted na WIN, tady Avidemux nabizi napr. pro video "MPEG-4 ASP (Xvid4)", pro audio "MP2 (lavc)". Tahle kombinace neprojde?
> [...]

Jak jsem slibil: program avifix, v Debianu byl soucasti balicku
transcode. Pouzivam "avifix -i soubor.avi -F xvid".
Ale nemyslim, ze Vam to moc pomuze, protoze nijak presneji (napr. verze)
se to zadat neda (nebo nevim, jak; mne toto vzdy stacilo).
Mate nejaky kratoucky klip, ktery funguje a ktery by se mi dal poslat
(primo na muj mail, ne do konference)?
PM