Dreamsky 7500

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Červen 16 15:31:51 CEST 2009

Zdravim Vas,

 > Snad se jeste ozve nekdo povolanejsi. P. Mostekovi jsem psal privatne uz
 > driv.

tak napred bych se chtel omluvit, ze jsme neragoval na Vas privatni
mail, ale je to zpusobeno tim, ze tento mail mam zalozen pouze pro
konferenci, tudiz do nej moc casto nechodim...

Ad problem s nahravanim -
obecne je ten problem na foru rozebiran takto (shrnuto):

Pri nahravani z D!G! TV problemy nejsou, pokud jsou pak je potreba
naformatovat disk v PC (s poslednim FW 2.21 NTFS, u starsich FW pak
FAT32). Pokud to nepomuze pak overit rychlost zapisu na disk (na D!G! je
datovy tok cca 2-3MBite/sec).

Pri nahravani ze Skylinku, popr. Gittalu je datovy tok temer dvojnasobny
4-5 MBite/sec a pristroj v posledni oficialni verzi FW ma problemy s
ukladanim takto velkych datovych toku - ovsem dle jednoho uzivatele na
foru, ktery spolupracuje s vyrobcem je jiz tento problem nahlasen a je v
  soucasnosti v reseni. Testovaci beta verze FW jsem netestoval, tudiz
netusim, jestli je tento problem jiz opraven.

Rada :
Ve vsech forech se neustale zduraznuje, ze je velmi dulezite po kazde
zmene FW provest reset zarizeni do firemniho nastaveni - tato slova
potvzuji, Dreamsky totiz vyuziva k ulozeni dat a nastaveni pamet typu
Flash, pri kazde nove verzi jsou zmeneny datove tabulky pro ukladani
dat, tudiz jejich uvodni inicializace je velmi dulezita. Ja jsem 2 dny
stravil zbytecne resenim problemu vzniklych nedodrzenim tohoto postupu.

Ad funkce PIP - tuto funkci jsem jeste nepouzil :-) , dnes vecer to
vyzkousim a dam vedet...

Obecne pristroj je velmi "mlady" a na opravach a upravach se intenzivne
pracuje, autori (vyrobci) jsou navic velmi ochotni ke spolupraci a k
opravam chyb, takze doufam ze tyto nedostatky brzy opravy...

Toz, mejte se. M.