kde zohnat lacne Litium - Ion akumulatory

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 16 10:57:42 CEST 2009

Zdravim,

pred nejakou dobou som si navrhol niekolko zariadeni pouzivajuce
Li-Ion akumulatory 750mAh z GME, nieco podobne ako toto
http://www.gme.sk/sk/index.php?page=product&detail=540-187
Pisem, nieco podobne ako tamto, pretoze tieto akumulatory evidentne
miznu z ich ponuky (v CZ ponuke uz vobec nie su). Problemom je, ako
ich nahradit, resp. co pouzivat do novych zariadeni.
V SOS je ponuka nulova, TME detto, u Farnella maju nejake, ale vyber
je dost obmedzeny (nehovoriac o podstatne vyssej cene), zvlast ak by
som chcel ist k vyssim kapacitam (okolo 1,5Ah) v podobne tvarovanych
puzdrach (mierne vacsi kvader) . Okrem toho maju nejake baterie, ktore
sa tvaria ako nahrady do ajpodov a podobnych zalezitosti, ku ktorym
mam ale nejaky nedefinovany vnutorny odpor.
V MT sa bezne pouzivaju Li-ion, ale originaly su relativne drahe a
lacne nahrady byvaju vacsinou dost mizerne.

Vie niekto, prosim, poradit nahradu tych akumulatorov z GME? Nieco sa
take sa predsa musi vyrabat na tony, nechce sa mi verit, ze nic neviem
najst...

J.S.