Patecni rebus

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Červen 16 10:46:28 CEST 2009

Experiment dopadl špatně.
Po zapnutí bez kondíku se centrála chvíli škubala, pak v ní vypadl jistič.
Mám pocit že je navržená pro 60Hz při 230V, takže příště si vezmu na
víkend regulační autotrafo, jestli s ním bych ji nenafázoval.při nižším
napětí?

V měření jsem dále pokračoval s elektrickým dvouvařičem, watmetrem a
centrálou.
při rukou drženém plynu na max dá centrála 900W.
Jinak odstředivý regulátor udrží napětí tak do 600W, při přepínání
zátěže si občas překmitne na 300V, je to taková hračka...
Lubor