Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768 - vyřešeno

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Pondělí Červen 15 15:46:11 CEST 2009

tak jsem nainstaloval Matrox G550 a bylo to ještě horší, než s ATI, takže:

- nahrál jsem do grafiky nový BIOS (v životě jsem to neviděl)
- nainstaloval zpět powerstrip

Nikam to nevedlo, ani automaticky, ani ručně nešlo obraz doladit

- zoufale jsem měnil rozlišení, až jsem přejel maximální rozlišení
monitoru a na 1368x768 je obraz dobrý. Zdá se, že by rozměr obrazu měl
být násobkem 8.

Zvláštní na tom je, že se mi povedlo nastavit obraz až v okamžiku, kdy
jsem povolil "Režimy, které nemůže monitor zobrazit". Takže jsem teď
spokojený, protože Matrox udělá stejnou práci jako ATI, ale PC žere o
28W míň. Na léto dobrý.;-)

Pavel Krafčík