Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Pondìlí Èerven 15 15:05:31 CEST 2009

Kdyz mi bylo tech ctrnact, tak jsem shanel hlavne 102NU70, cena kolem 10 Kcs, vykonove 102NU71 staly 21,-. Prvni KF508 byly za neuveritelnych 50 Kcs.

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of petrkubac
Sent: Monday, June 15, 2009 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Chodil jsem do Eltosu kazdy tyden pro LEDky - kdyz po roce prisly uz byly vsechny "zadane" tak mi rano v 8.00 v den "zbozi" prodavacka drze oznamila "zeptejte se zase za rok" - tak jsem se v prodejne normalne rozbrecel (14 let)..

Pak jsem v Amarech ze 70 let cetl ceny  - KC508 - 2,80 (otec mel nekdy v roce 80 2000 cisteho...) pri dnesnich platech kupuju BC337 po 100 kusech á 1,10, SMD odpory po 1000 kusech á 0,07 -  tehdejsi bastliri byli hrdinove ozebracujici rodiny ...

No a pak prvni kontakt s GMkem v Brne mi v 93 prodali pytlik NE555 a jeste mi za 4 kc oxeroxovali katalogovy list, a LEDky byly nejenom cervene ale i zlute a zelene - orgasmus jak blazen

A dneska - 70MHz Cortex  od Samsungu je za 145 + DPH na sklade v TME - neskutecne - jen kde brat ten cas.

No a pak opacna strana - zoufalci pisi ve 21 stol. do Amara - na toto zapojeni jsou nehlepsi Sovetske germaniove tranzistory, kterych kazdy ma jiste vekle zasoby ...

Zdravi Petr Kubac